Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 12 (Search time: 0.008 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Сучасний маркетинг: аналіз і перспективи розвитку : наукове виданняОрлов П. А.; Лисиця Н. М.; Холодний Г. О.; Притиченко Т. І.; Косенков С. І.; Алдохіна Н. І.; Рожко В. І.; Птащенко О. В.; Бихова О. М.; Гронь О. В.; Рубан В. В.; Лях І. С.; Брусенко Н. В.; Орлов П. А.; Лисица Н. М.; Холодный Г. А.; Притыченко Т. И.; Косенков С. И.; Алдохина Н. И.; Рожко В. И.; Птащенко Е. В.; Быхова Е. М.; Гронь А. В.; Рубан В. В.; Лях И. С.; Брусенко Н. В.; Orlov P.; Lysytsya N.; Holodnyi G.; Prytychenko T.; Kosenkov S.; Aldokhina N.; Rozhko V.; Ptashchenko O.; Bikhova O.; Gron O.; Ruban V.; Liakh I.; Brusenko N.
2017Управління діловою активністю підприємств в сучасних умовах господарюванняЗима О. Г.; Птащенко О. В.; Кошарна В. В.; Птащенко Е. В.; Кошарная В. В.; Zyma O. G.; Ptashchenko O. V.; Kosharna V. V.
2016Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напрямів підготовки 6.030508 "Фінанси і кредит", 6.030505 "Управління персоналом та економіка праці" заочної форми навчанняПтащенко О. В.; Гронь О. В.; Птащенко Е. В.; Гронь А. В.; Ptashchenko O.; Gron O.
2016Територіальний брендинг, як основний інструмент підвищення популярності містаМавріду В. Ю.; Птащенко О. В.; Бадяєв О. В.; Мавриду В. Ю.; Птащенко Е. В.; Бадяев А. В.; Mavridu V.; Ptashchenko E.; Badyaev A.
2017Використання інтернет маркетингу для підвищення ділової активності підприємстваПтащенко О. В.; Амєров Д. О.; Птащенко Е. В.; Амеров Д. А.; Ptashchenko O. V.; Amerov D. A.
2017Методичні рекомендації до виконання дипломної роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнівПтащенко О. В.; Рожко В. І.; Птащенко Е. В.; Рожко В. И.; Ptashchenko О.; Rozhko V.
2017Комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингуПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko О. V.
2017Використання інтегрованих маркетингових комунікацій в спортивній сферіЗима О. Г.; Птащенко О. В.; Станкова А. О.; Зима А. Г.; Птащенко Е. В.; Станкова А. А.; Zyma O. G.; Ptashchenko O. V.; Stankova A. A.
2017Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукціїПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O.
2019Вплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесівПтащенко О. В.; Родіонов С. О.; Кущ Я. М.