Перегляд зібрання за групою - Теми емоційний інтелект

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 20 із 26  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Дидактичні засоби розвитку емоційного інтелекту майбутніх фахівців економічної галузі на занятті з іноземної мовиЦипіна Д. С.
2025Емоційний інтелект в системі управління персоналом туристичної галузіАлдошина М. В.
2024Емоційний інтелект в інклюзивних процесах у суспільствіПросяник О. П.
2025Емоційний інтелект як ключовий софт-скіл сучасного співробітникаКінас І. О.
2013ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЕФЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇТоюнда А. О.
2012Зв'зок особистих характеристик людини з розвитком її практичного та емоційного інтелектівГринько В. Г.
2012Зв’язок особистих характеристик людини з розвитком її практичного та емоційного інтелектуГринько В. Г.
2015Концептуальні основи управління емоціямиБєлікова Ю. В.
2024Концепція емоційного лідерства в менеджментіКінас І. О.; Кривобок К. В.
2024Лідерство 21 століття: чому soft skills важливіші за технічні знанняДругова О. С.; Мосумова А. К.
2024Методичні рекомендації до тренінг-курсу «Soft skills» для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівняМиронова О. М.
2024Методичні рекомендації до тренінг-курсу «Soft Skills» для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Логістика» першого (бакалаврського) рівняМартиненко М. В.; Самойленко В. В.
2024Методичні рекомендації до тренінг-курсу «Soft Skills» для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівняМартиненко М. В.; Самойленко В. В.
2024Методичні рекомендації до тренінг-курсу «Soft Skills» для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент інноваційної діяльності» першого (бакалаврського) рівняМартиненко М. В.; Самойленко В. В.
2012Моделі досягнення успіху в професійній діяльності залежно від рівня емоційного інтелекту (EQ)Бєлікова Ю. В.
2020Поведінка споживачів і управління стереотипами сприйняття інформації про продуктЛисиця Н. М.; Бєлікова Ю. В.
2020Поведінка споживачів і управління стереотипами сприйняття інформації про продуктЛисиця Н. М.; Бєлікова Ю. В.
2025Психологічні стратегії профілактики професійного стресу: сучасні виклики та рішенняШакін Р.; Бєляєва Н.
2025Регулятивні гнучкі навички у психолого-педагогічній підготовці майбутнього фахівцяБогдан Ж. Б.
2023Розвиток soft skills : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 051 «Економіка» освітньої програми «Економіка бізнесу» другого (магістерського) рівняКотельникова Ю. М.