Статті (МЛІ) : [749] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 401 to 420 of 749
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Марочний капітал у структурі маркетингових інтелектуальних активів підприємстваПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2019HE reforms in Ukraine: challenges and possibilitiesSalun M. N.; Zaslavska К. A.; Салун М. М.; Заславська К. А.; Салун М. Н.; Заславская Е. А.
2019Формування та використання конкурентного потенціалу підприємстваКоюда В. О.; Коюда В. А.; Koiuda V. O.
2018Динаміка впливу факторів ризиків з урахуванням маркетинга життєвого циклу стартапуТімонін О. М.; Верещагіна Г. В.; Плєханова Т. Є.; Тимонин А. М.; Верещагина А. В.; Плеханова Т. Е.; Timonin O. M.; Vereshchagina G. V.; Pliekhanova T. Ye.
2018Cibernization of innovation managementVereshchagina H. V.; Vashchuk T.; Верещагіна Г. В.; Ващук Т.; Верещагина А. В.
2018Definition and evaluation of the risk factor influence on startap’s life stage marketing managementVereshchagina G. V.; Pliekhanova T. Ye.; Верещагіна Г. В.; Плєханова Т. Є.; Верещагина А. В.; Плеханова Т. Е.
2018Analysis of main directions of economic development of the enterprisePliekhanova T. Ye.; Плєханова Т. Є.; Плеханова Т. Е.
2018Методичне забезпечення оцінювання інноваційної креативності промислових підприємств за креативним та динамічним напрямамиЯстремська О. М.; Сиваш Ю. М.; Ястремская Е. Н.; Сиваш Ю. М.; Iastremska O. M.; Sivash Y. M.
2018Методический подход к отбору кандидатов в синектический коллектив для создания инновацийЯстремская Е. Н.; Сиваш Ю. Н.; Ястремська О. М.; Сиваш Ю. М.; Iastremska O. M.; Sivash Y. M.
2018Роль фінансової стратегії у підвищенні конкурентоспроможності підприємстваЗаславська К. А.; Стеріна К. В.; Заславская Е. А.; Стерина Е. В.; Zaslavska K. A.; Sterina K. V.
2018Етапи моделі якості операційного менеджменту промислового підприємстваЗахаров В. А.; Zakharov V. A.
2018Інновації в економічній освіті – від традиційного маркетинг-міксу до маркетингу взаємовідносинМартиненко М. В.; Мартыненко М. В.; Martynenko M. V.
2018Необхідність розроблення маркетингової стратегії для аутсорсингових IT-підприємствШтомпель О. О.; Тімонін О. М.
2018Теоретично-прикладні аспекти формування іміджу вищого навчального закладуКоюда В. О.; Пасько М. І.; Коюда В. А.; Пасько М. И.; Koiuda V. O.; Pasko M. I.
2018Інновації в економічній освіті – від традиційного маркетинг-міксу до маркетингу взаємовідносинМартиненко М. В.; Мартыненко М. В.; Martynenko M. V.
2018Особливості брендингу як інструменту стратегування соціально-економічного розвитку територійЛисиця Н. М.; Бєлікова Н. В.; Мартиненко М. В.; Лисица Н. М.; Беликова Н. В.; Мартыненко М. В.; Lysytsia N. M.; Bielikova N. V.; Martynenko M. V.
2018Innovations in marketing of economic educational servicesMartynenko M. V.; Lysytsia N. M.; Prytychenko T. I.; Мартиненко М. В.; Лисиця Н. М.; Притиченко Т. І.; Мартыненко М. В.; Лисица Н. М.; Притыченко Т. И.
2018Ціннісна складова стратегічної мотивації людини в умовах глобалізаціїМерхо О.; Мерхо А.; Merho A.
2018Методичний підхід до оцінювання якості управління логістичними бізнес-процесамиСтрокович Г. В.; Строкович Г. В.; Strokovych H. V.
2018АВС-XYZ аналіз як засіб управління асортиментною політикою підприємстваНебилиця О. А.; Різанов В. В.; Небылица Е. А.; Ризанов В. В.; Nebylitsia О. А.; Rizanov V. V.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 401 to 420 of 749