Статті (МЕМ) : [632] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 441 to 460 of 632
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Формування маркетингового бюджету для підприємств з бренд-орієнтованої системою управлінняЗубко Д. О.; Зубко Д. А.; Zubko D.
2018Особливості сучасного стратегічного розвитку підприємства у сфері міжнародного бізнесуБестужева С. В.; Ткаленко Н. О.; Bestuzheva S. V.; Tkalenko N. O.
2018Теоретичне забезпечення розвитку митного регулювання зовнішньоекономічної діяльності в УкраїніКотиш О. М.; Бестужева С. В.; Котыш Е. Н.; Kotysh O. M.; Bestuzheva S. V.
2018Особливості впровадження логістичного підходу в управління міжнародною збутовою діяльністю підприємстваБестужева С. В.; Козирєва К. М.; Козырева Е. М.; Bestuzheva S. V.; Kozyreva K. M.
2018Instagram как новый инструмент в интернет-маркетингеАстахова И. Э.; Стоенко Е. М.; Астахова І. Е.; Стоєнко Є. М.; Astakhova I. E.; Stoienko E. M.
2018Особливості формування інноваційної стратегії в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємстваАстахова І. Е.; Прохорова К. А.; Астахова И. Э.; Astakhova I. E.; Prokhorova K. A.
2018Актуальность маркетинговых исследований во внешнеэкономической деятельности предприятияАстахова И. Э.; Ковалева Ю. Ю.; Астахова І. Е.; Ковальова Ю. Ю.; Astakhova I. E.; Kovaleva Y. Y.
2018Стратегічний аналіз як інструмент управління для підвищення ефективності діяльності національних підприємствШталь Т. В.; Бондаренко Л. М.; Кучава К. О.
2017Особливості аналізу макросередовища підприємства на зовнішніх ринкахШталь Т. В.; Бондаренко Л. М.; Ярковий О. Е.
2012Еколого-економічне регулювання в контексті міжнародного досвіду та проблем глобальної конкурентоспроможностіШталь Т. В.; Штангей Н. М.
2017Вибір напрямку розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства авіаційної галузіШталь Т. В.; Бондаренко Л. М.; Хохлова А. Ю.
2018The time factor during the formation of the company's entrance to the external market strategyShtal T. V.; Bondarenko L. M.; Ukubassova G.; Amirbekuly Y.; Toiboldinova Z.
2018Methods of analysis of the external environment of business activitiesShtal T. V.; Buriak M.; Ukubassova G.; Amirbekuly Y.; Toiboldinova Z.; Tlegen T.
2014Процес формування і розробки стратегій ТНКШталь Т. В.; Косенко В. І.; Шейко О. С.
2018Digital-маркетинг торговельного підприємства в міжнародному бізнесіШталь Т. В.; Проскурніна Н. В.
2017Аналіз особливостей інформаційних логістичних систем управління міжнародною діяльністю підприємстваКлимюк А. О.; Шталь Т. В.
2013Теоретичні основи реалізації інвестиційних стратегій транснаціональних корпорацій в умовах динамізму світової економікиШталь Т. В.
2018Формування міжнародної маркетингової стратегії виходу компанії на зовнішній ринокШталь Т. В.; Козуб В. О.; Нахметов А. Н.
2018Концепції логістичного управління торговельним підприємствомШталь Т. В.; Уварова А. Є.
2018Особливості співробітництва України та Європейського Союзу в інвестиційній сферіЧернишова Л. О.; Козуб В. О.; Чернышова Л. А.; Козуб В. А.; Chernуshova L. O.; Kozub V. O.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 441 to 460 of 632