Статті (ПТТБ) : [432] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 241 до 260 з 432
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Features of advertising support for hotel services in quarantineTymoshenko K. V.
2021Influence of factors on the development of hotel and restaurant businessTymoshenko K. V.
2021Corporate culture as a component of motivational managementButenko D. S.; Nemashkalo K. R.
2020Концептуальні засади формування та розвитку конкурентних переваг дестинації на туристичному ринкуТимошенко К. В.
2021Тенденції розвитку стартап екосистеми ЄвропиЛитвиненко А. О.; Литвиненко О. Д.
2021Стратегії розвитку в управлінні діяльністю підприємств готельно-ресторанного бізнесуЛитвиненко А. О.; Литвиненко О. Д.
2021International trade as a key factor in economic developmentLytvynenko A. O.; Lytvynenko O. D.
2020Technologies developing critical thinking modern entrepreneurLytvynenko A. O.
2020Adaptation to the role of the mother as a psychological experienceLytvynenko A. O.
2020Аssessment and risk management of socio-economic projectsIastremska O.; Korolenko O.
2020The value of the tourist industry for the development of the education systemIastremska O. O.
2021Formation of mutual relations between enterprises and business partners in the process of preparation and production of new productsIastremska O. O.; Strokovych H. V.; Iastremska O. M.; Kalantaridis C.; Nagy S.; Somosi Veresne M.
2020Optimization of indicators for enterprise development: finance, production, marketing, personnelMalyarets L. M.; Iastremska O. M.; Herashchenko I. M.; Iastremska O. O.; Babenko V. O.
2020Поняття економічної стійкості підприємства та її кількісне оцінюванняЯстремська О. М.; Ястремська О. О.
2020Key aspects of branding tourism territory within the framework of cluster approach to tourism developmentTymoshenko K. V.
2020Digitalization forms of tourism industryTymoshenko K. V.
2020Брендинг туристичного підприємстваТимошенко К. В.
2020Methods of formation of the tourism brand of Ukraine as a factor of increasing competitivenessTymoshenko K. V.
2020Вплив пандемії коронавірусу Covid-19 на туристичну галузьСтрижак О. О.
2020Інститути-симулякри: сутність та місце в інституціональній системіСтрижак О. О.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 241 до 260 з 432