Статті (ПТТБ) : [434] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 261 до 280 з 434
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Вплив пандемії коронавірусу Covid-19 на туристичну галузьСтрижак О. О.
2020Інститути-симулякри: сутність та місце в інституціональній системіСтрижак О. О.
2020Industrial Property Management: Sectorial AspectStryzhak O. O.; Akhmedova O. O.; Sushchenko O. A.; Pokolodna M. M.
2020The relationship between education, income, economic freedom and happinessStryzhak O. O.
2020The prospects of the marine and coastal tourism development in UkraineStryzhak O. O.; Akhmedova O. O.; Aldoshyna M. V.
2020The peculiarities of establishing the chapter flights market: European experience in UkrainePrymak T. Y.; Ivchenko L.; Pohuda N. V.; Levchenko V.; Trynchuk V.
2020Макроекономічні показники як фактори впливу на обсяги виїзних туристичних потоківІвченко Л. О.; Погуда Н. В.; Мироненко А. М.
2020Дослідження чутливості туристичних потоків до впливу світових та локальних факторівПогуда Н. В.; Примак Т. Ю.; Івченко Л. О.
2020Корпоративна соціальна відповідальність як складова стратегії розвитку туристичного підприємстваПогуда Н. В.
2020Фактори стимулювання в’їзного туризмуПогуда Н. В.
2020Залежність розвитку туризму від впливу факторів зовнішнього середовищаПогуда Н. В.; Івченко Л. О.; Примак Т. Ю.
2019Диференціація маркетингових стратегій туристичних підприємств на основі розвитку франчайзингуПогуда Н. В.; Куріна К. Р.
2020Особливості управління брендом туристичного підприємстваПогуда Н. В.
2019Розвиток туристичного бізнесу шляхом розширення франчайзингової мережіПогуда Н. В.
2019Туризм як індикатор розвитку економікиПогуда Н. В.
2020Екологічність як базовий принцип гостинності та комунікаціїНаумік-Гладка К. Г.
2020Тренди маркетингу та менеджменту брендів у туристичному бізнесі на засадах клієнтоорієнтованої економікиНаумік-Гладка К. Г.
2019Мотиваційний потенціал розвитку етнографічного туризму Харківського регіонуНаумік-Гладка К. Г.; Семків М. О.
2019IT and SMM as a tool and condition for the development of the e-economy of the service sector and personnel management: Ukrainian experienceNaumik-Gladka K. G.; Ivanova К. О.
2020Вплив світових соціально-економічних зрушень на стан міжнародного туризмуДехтяр Н. А.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 261 до 280 з 434