Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
українська
English
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Навчально-науковий інститут економіки і права
Кафедра підприємництва, торгівлі і туристичного бізнесу
Статті (ПТТБ) : [452]
Collection home page
Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 281 to 300 of 452
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2020
Industrial Property Management: Sectorial Aspect
Stryzhak O. O.
;
Akhmedova O. O.
;
Sushchenko O. A.
;
Pokolodna M. M.
2020
The relationship between education, income, economic freedom and happiness
Stryzhak O. O.
2020
The prospects of the marine and coastal tourism development in Ukraine
Stryzhak O. O.
;
Akhmedova O. O.
;
Aldoshyna M. V.
2020
The peculiarities of establishing the chapter flights market: European experience in Ukraine
Prymak T. Y.
;
Ivchenko L.
;
Pohuda N. V.
;
Levchenko V.
;
Trynchuk V.
2020
Макроекономічні показники як фактори впливу на обсяги виїзних туристичних потоків
Івченко Л. О.
;
Погуда Н. В.
;
Мироненко А. М.
2020
Дослідження чутливості туристичних потоків до впливу світових та локальних факторів
Погуда Н. В.
;
Примак Т. Ю.
;
Івченко Л. О.
2020
Корпоративна соціальна відповідальність як складова стратегії розвитку туристичного підприємства
Погуда Н. В.
2020
Фактори стимулювання в’їзного туризму
Погуда Н. В.
2020
Залежність розвитку туризму від впливу факторів зовнішнього середовища
Погуда Н. В.
;
Івченко Л. О.
;
Примак Т. Ю.
2019
Диференціація маркетингових стратегій туристичних підприємств на основі розвитку франчайзингу
Погуда Н. В.
;
Куріна К. Р.
2020
Особливості управління брендом туристичного підприємства
Погуда Н. В.
2019
Розвиток туристичного бізнесу шляхом розширення франчайзингової мережі
Погуда Н. В.
2019
Туризм як індикатор розвитку економіки
Погуда Н. В.
2020
Екологічність як базовий принцип гостинності та комунікації
Наумік-Гладка К. Г.
2020
Тренди маркетингу та менеджменту брендів у туристичному бізнесі на засадах клієнтоорієнтованої економіки
Наумік-Гладка К. Г.
2019
Мотиваційний потенціал розвитку етнографічного туризму Харківського регіону
Наумік-Гладка К. Г.
;
Семків М. О.
2019
IT and SMM as a tool and condition for the development of the e-economy of the service sector and personnel management: Ukrainian experience
Naumik-Gladka K. G.
;
Ivanova К. О.
2020
Вплив світових соціально-економічних зрушень на стан міжнародного туризму
Дехтяр Н. А.
2020
Влияние событийного туризма на уровень социально-экономического развития региона: эконометрический анализ
Гурьянова Л. С.
;
Вовк Е. М.
2020
Стратегія подієвого туризму в організації регіональних виставок як спосіб ефективного просування національного туристичного продукту на міжнародні ринки
Вовк К. М.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 281 to 300 of 452
< previous
next >
Discover
Author
62
Стрижак О. О.
38
Погуда Н. В.
32
Стрижак Е. О.
27
Stryzhak O.
26
Stryzhak O. O.
26
Тимошенко К. В.
23
Бутенко Д. С.
23
Вовк К. М.
19
Akhmedova O. O.
19
Sushchenko O. A.
.
next >
Subject
52
туризм
23
tourism
20
туристичне підприємство
18
конкурентоспроможність
18
людський капітал
17
human capital
17
розвиток
16
стратегія
15
подієвий туризм
15
человеческий капитал
.
next >
Date issued
265
2020 - 2025
171
2010 - 2019
16
2001 - 2009
Has File(s)
452
true