Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34346
Назва: The time factor during the formation of the company's entrance to the external market strategy
Автори: Shtal T.
Bondarenko L.
Ukubassova G.
Amirbekuly Y.
Toiboldinova Z.
Теми: strategy
time factor
network graph
critical path
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Shtal T. The time factor during the formation of the company's entrance to the external market strategy / Т. Shtal, L. Bondarenko, G. Ukubassova and other // Espacios. – 2018. – Vol. 39 (12). – P. 23.
Короткий огляд (реферат): The article introduces the famous scientists approaches to the "enterprise strategy" concept. The stages of forming the strategy of the company’s entrance to the foreign market were developed. The method of network planning, which is characterized by the definition of the beginning and the end of each work, the calculation of time reserves and the definition of the "critical path" – the maximum path from the initial to the determined event, was used. The method allowed establishing the degree of influence of the "time" factor on the process of forming the enterprise’s entrance to the foreign market strategy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34346
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The time factor.pdf98,03 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.