Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35912| Title: | Порівняння методів Storyline, Roleplay та Storytelling у розвитку комунікативних навичок студентів |
| Authors: | Лазаренко Т. В. |
| Keywords: | комунікативні навички метод сюжетної лінії рольова гра сторітелінг навчання іноземних мов мовна компетентність інтерактивні методи |
| Issue Date: | 2025 |
| Citation: | Лазаренко Т. В. Порівняння методів Storyline, Roleplay та Storytelling у розвитку комунікативних навичок студентів / Т. В. Лазаренко // Мовна освіта фахівця: сучасні виклики та тенденції: матеріали VІI Всеукраїнської науково-практичної конференції, 20 лютого 2025 р. – Харків:Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2025. – С. 127-131. |
| Abstract: | У статті розглядається порівняльний аналіз трьох методів навчання іноземних мов ¬ сюжетної лінії (Storyline), рольової гри (Role Play) та розповідання історій (Storytelling) ¬ в контексті розвитку комунікативних навичок студентів, які навчаються за спеціальностями міжнародного спрямування. Автор аналізує особливості кожного методу, їх переваги, відмінності та можливості застосування в освітньому процесі. За допомогою прикладу навчальної ситуації, пов’язаної з вибором локації для бізнесу, демонструється практична реалізація кожного методу. Зроблено висновок, що ефективність цих підходів залежить від рівня підготовки студентів, навчальної мети та контексту застосування, а їх інтеграція в освітній процес сприяє розвитку ключових мовних і професійних компетентностей. |
| URI: | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35912 |
| Appears in Collections: | Статті (ПІФП) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Тези_2_Лазаренко.pdf | 238,76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.