Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37402
Title: Модель выбора ценовой стратегии предприятия
Authors: Яценко Р. Н.
Keywords: ценовая стратегия предприятия
множество стратегий
множество факторов
метод экспертных оценок
Issue Date: 2006
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Яценко Р. Н. Модель выбора ценовой стратегии предприятия / Р. Н. Яценко // Економіка розвитку. – 2006. – № 3 (39). – С. 62-66.
Abstract: In the article the selecting model of price strategy of the enterprise is developed, the purposes of the enterprise are allocated, depending on its financial condition and opportunities the interrelation of the purposes and strategy is constructed, the expert analysis of factors for a choice of each price strategy is conducted.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37402
Appears in Collections:№ 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
яценко.pdf1,17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.