Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37708
Title: Маркетинг туризму: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності J3 «Туризм та рекреація» освітньої програми «Туризм» першого (бакалаврського) рівня
Authors: Алдошина М.
Keywords: маркетинг туризму
маркетинговий комплекс
туристичний продукт
ринок
споживча поведінка
брендинг територій
цифровізація
Issue Date: 2025
Citation: Маркетинг туризму: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності J3 «Туризм та рекреація» освітньої програми «Туризм» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. М. Алдошина. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2025. – 11 с. (Укр.мова).
Abstract: Наведено перелік тем та ключових питань, які буде розглянуто під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, форми та методи оцінювання, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності J3 «Туризм та рекреація» освітньої програми «Туризм» першого (бакалаврського) рівня.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37708
Appears in Collections:Методичні матеріали (ПТТБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
поз_243РП_J3бак_ОК27_Маркетинг_туризму_Алдошина.pdf303,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.