Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37732
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLysytsia N. M.-
dc.date.accessioned2025-11-22T14:42:00Z-
dc.date.available2025-11-22T14:42:00Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationLysytsia N. M. Peculiarities of contemporary value-oriented marketing / N. M. Lysytsia // Молодіжний економічний вісник ХНЄУ імені С. Кузнеця. – Харків : Харків : ФОП Cтожук А.П., 2025. - № 3. - С. 206-209.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37732-
dc.description.abstractThe article examines contemporary value-oriented marketing in different industries. It explores key peculiarities, which may be observed in marketing activity. The article also evaluates the challenges and future prospects of such kind of marketing. Consumers beliefs. expectations, values become the cornerstone of successful marketing activity.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectcontemporaryuk_UA
dc.subjectvalue-oriented marketinguk_UA
dc.subjectpeculiaritiesuk_UA
dc.subjectconsumersuk_UA
dc.subjectbeliefsuk_UA
dc.subjectexpectationsuk_UA
dc.titlePeculiarities of contemporary value-oriented marketinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Репозитарій Peculiarities of value-oriented marketing_тези.pdf180,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.