Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37732
Назва: Peculiarities of contemporary value-oriented marketing
Автори: Lysytsia N. M.
Теми: contemporary
value-oriented marketing
peculiarities
consumers
beliefs
expectations
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Lysytsia N. M. Peculiarities of contemporary value-oriented marketing / N. M. Lysytsia // Молодіжний економічний вісник ХНЄУ імені С. Кузнеця. – Харків : Харків : ФОП Cтожук А.П., 2025. - № 3. - С. 206-209.
Короткий огляд (реферат): The article examines contemporary value-oriented marketing in different industries. It explores key peculiarities, which may be observed in marketing activity. The article also evaluates the challenges and future prospects of such kind of marketing. Consumers beliefs. expectations, values become the cornerstone of successful marketing activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37732
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Репозитарій Peculiarities of value-oriented marketing_тези.pdf180,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.