Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37838
Title: Використання архівних матеріалів у навчальному процесі як засіб формування емпіричного історичного пізнання
Authors: Стефанюк Г. В.
Фролов С. В.
Баличева Л. В.
Keywords: первинні джерела
критичне мислення
аналіз документів
доказова база
Issue Date: 2025
Citation: Стефанюк Г. В. Використання архівних матеріалів у навчальному процесі як засіб формування емпіричного історичного пізнання / Г. В. Стефанюк, С. В. Фролов, Л. В. Баличева // Вісник гуманітарних наук. Історія. - 2025. - № 13.
Abstract: Актуальність дослідження зумовлено зростанням потреби у впровадженні емпіричних практик в історичну освіту, коли опрацювання первинних джерел є інструментом формування критичного мислення та здатності працювати з фактами у середовищі надлишку інформації. З’ясовано, що систематична робота з архівними документами істотно підсилює розвиток аналітичних умінь здобувачів освіти, здатність до формулювання гіпотез, реконструкції подій та відокремлення фактів від інтерпретацій. Виявлено, що цифровізація архівів та впровадження гібридних форматів навчання розширюють можливості використання історичних першоджерел, однак супроводжуються інфраструктурними, методичними та правовими обмеженнями.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37838
Appears in Collections:Статті (УФІ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.