Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37838
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтефанюк Г. В.-
dc.contributor.authorФролов С. В.-
dc.contributor.authorБаличева Л. В.-
dc.date.accessioned2025-11-27T20:55:21Z-
dc.date.available2025-11-27T20:55:21Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСтефанюк Г. В. Використання архівних матеріалів у навчальному процесі як засіб формування емпіричного історичного пізнання / Г. В. Стефанюк, С. В. Фролов, Л. В. Баличева // Вісник гуманітарних наук. Історія. - 2025. - № 13.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37838-
dc.description.abstractАктуальність дослідження зумовлено зростанням потреби у впровадженні емпіричних практик в історичну освіту, коли опрацювання первинних джерел є інструментом формування критичного мислення та здатності працювати з фактами у середовищі надлишку інформації. З’ясовано, що систематична робота з архівними документами істотно підсилює розвиток аналітичних умінь здобувачів освіти, здатність до формулювання гіпотез, реконструкції подій та відокремлення фактів від інтерпретацій. Виявлено, що цифровізація архівів та впровадження гібридних форматів навчання розширюють можливості використання історичних першоджерел, однак супроводжуються інфраструктурними, методичними та правовими обмеженнями.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectпервинні джерелаuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectаналіз документівuk_UA
dc.subjectдоказова базаuk_UA
dc.titleВикористання архівних матеріалів у навчальному процесі як засіб формування емпіричного історичного пізнанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (УФІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.