Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37838
Назва: Використання архівних матеріалів у навчальному процесі як засіб формування емпіричного історичного пізнання
Автори: Стефанюк Г. В.
Фролов С. В.
Баличева Л. В.
Теми: первинні джерела
критичне мислення
аналіз документів
доказова база
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Стефанюк Г. В. Використання архівних матеріалів у навчальному процесі як засіб формування емпіричного історичного пізнання / Г. В. Стефанюк, С. В. Фролов, Л. В. Баличева // Вісник гуманітарних наук. Історія. - 2025. - № 13.
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження зумовлено зростанням потреби у впровадженні емпіричних практик в історичну освіту, коли опрацювання первинних джерел є інструментом формування критичного мислення та здатності працювати з фактами у середовищі надлишку інформації. З’ясовано, що систематична робота з архівними документами істотно підсилює розвиток аналітичних умінь здобувачів освіти, здатність до формулювання гіпотез, реконструкції подій та відокремлення фактів від інтерпретацій. Виявлено, що цифровізація архівів та впровадження гібридних форматів навчання розширюють можливості використання історичних першоджерел, однак супроводжуються інфраструктурними, методичними та правовими обмеженнями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37838
Розташовується у зібраннях:Статті (УФІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.