Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38163
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПасько М. І.-
dc.date.accessioned2025-12-16T23:45:31Z-
dc.date.available2025-12-16T23:45:31Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПасько М. І. Формування збутової політики підприємства в сучасних умовах / М.І. Пасько // Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця. – 2025. – №3. – С. 265-266.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38163-
dc.description.abstractУ роботі уточнено сутність поняття «збутова політика». Запропоновано підхід до її формування, згідно з яким цей процес варто розглядати як структурні зміни у вже функціонуючій системі збуту. Проаналізовано відмінності між різними видами збутових стратегій. Наголошено, що в сучасних умовах господарювання найбільш результативною є омніканальна стратегія.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectзбутова діяльністьuk_UA
dc.subjectзбутова політикаuk_UA
dc.subjectпроцес формування збутової політикиuk_UA
dc.subjectстратегії збутуuk_UA
dc.subjectомніканальна стратегіяuk_UA
dc.titleФормування збутової політики підприємства в сучасних умовахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пасько М.І._Тези.pdf2,88 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.