Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38163
Назва: Формування збутової політики підприємства в сучасних умовах
Автори: Пасько М. І.
Теми: збутова діяльність
збутова політика
процес формування збутової політики
стратегії збуту
омніканальна стратегія
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Пасько М. І. Формування збутової політики підприємства в сучасних умовах / М.І. Пасько // Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця. – 2025. – №3. – С. 265-266.
Короткий огляд (реферат): У роботі уточнено сутність поняття «збутова політика». Запропоновано підхід до її формування, згідно з яким цей процес варто розглядати як структурні зміни у вже функціонуючій системі збуту. Проаналізовано відмінності між різними видами збутових стратегій. Наголошено, що в сучасних умовах господарювання найбільш результативною є омніканальна стратегія.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38163
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пасько М.І._Тези.pdf2,88 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.