Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38163
Title: Формування збутової політики підприємства в сучасних умовах
Authors: Пасько М. І.
Keywords: збутова діяльність
збутова політика
процес формування збутової політики
стратегії збуту
омніканальна стратегія
Issue Date: 2025
Citation: Пасько М. І. Формування збутової політики підприємства в сучасних умовах / М.І. Пасько // Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця. – 2025. – №3. – С. 265-266.
Abstract: У роботі уточнено сутність поняття «збутова політика». Запропоновано підхід до її формування, згідно з яким цей процес варто розглядати як структурні зміни у вже функціонуючій системі збуту. Проаналізовано відмінності між різними видами збутових стратегій. Наголошено, що в сучасних умовах господарювання найбільш результативною є омніканальна стратегія.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38163
Appears in Collections:Статті (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пасько М.І._Тези.pdf2,88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.