Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38221| Title: | Роль психологічної підтримки у подоланні кризових станів жінок-емігранток: традиційні й цифрові форми допомоги |
| Authors: | Михальчишина А. А. Світлична Н. О. |
| Keywords: | жінки-емігрантки кризові стани психологічна підтримка цифрові інтервенції peer-support адаптація соціальна підтримка психоедукація |
| Issue Date: | 2025 |
| Citation: | Михальчишина А. А. Роль психологічної підтримки у подоланні кризових станів жінок-емігранток: традиційні й цифрові форми допомоги / А. А. Михальчишина, науковий керівник: Н. О. Світлична [Електронний ресурс] // Тренди та перспективи розвитку мультидисциплінарних досліджень : матеріали VIII Міжнародної студентської наукової конференції, 26 вересня 2025 р. : тези допов. - Одеса, 2025. - С. 118-120. |
| Abstract: | У роботі розглядається роль психологічної підтримки у подоланні кризових станів жінок-емігранток, зокрема у контексті сучасних викликів — війни, вимушених переїздів та втрати соціальних зв’язків. Наголошується, що ефективна адаптація залежить від балансу між збереженням власної ідентичності та включеністю в нове соціальне середовище, де ключовим буфером виступає підтримка. Аналізуються традиційні (індивідуальне й групове консультування, peer-support) та цифрові форми допомоги (онлайн-спільноти, чат-боти), їх поєднання на різних етапах адаптації, а також специфічні бар’єри звернення за підтримкою. Пропонується поетапна модель психологічної допомоги: стабілізація, відновлення суб’єктності та спільнотна опора. Підкреслюється важливість етичних принципів у цифрових інтервенціях і взаємодії внутрішніх і зовнішніх ресурсів для ефективної адаптації та повернення відчуття безпеки й суб’єктності. |
| URI: | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38221 |
| Appears in Collections: | Статті студентів (ПС) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Михальчишина Одеса (2025).pdf | 2,02 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.