Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38228
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДзеніс О. О.-
dc.contributor.authorЛеонідов І. А.-
dc.date.accessioned2025-12-20T19:38:43Z-
dc.date.available2025-12-20T19:38:43Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationДзеніс О. О. Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємства на зовнішньому ринку / О. О. Дзеніс, І. А. Леонідов // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали ХХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 21 листопада 2025 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2025. - С. 543-547.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38228-
dc.description.abstractУ роботі досліджено сутність, структуру та функціональні компоненти інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства на зовнішньому ринку в умовах цифровізації та глобальної конкуренції. Обґрунтовано роль інформаційно-аналітичних систем і цифрових платформ у підвищенні ефективності управлінських рішень та конкурентоспроможності підприємств у сфері зовнішньоекономічної діяльності.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectінформаційне забезпеченняuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectзовнішній ринокuk_UA
dc.subjectцифрова аналітикаuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UA
dc.titleІнформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємства на зовнішньому ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEZU_Дзеніс-Леонідов.pdf6,67 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.