Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38228
Назва: Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємства на зовнішньому ринку
Автори: Дзеніс О. О.
Леонідов І. А.
Теми: інформаційне забезпечення
маркетингова діяльність
зовнішній ринок
цифрова аналітика
зовнішньоекономічна діяльність
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Дзеніс О. О. Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємства на зовнішньому ринку / О. О. Дзеніс, І. А. Леонідов // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали ХХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 21 листопада 2025 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2025. - С. 543-547.
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено сутність, структуру та функціональні компоненти інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства на зовнішньому ринку в умовах цифровізації та глобальної конкуренції. Обґрунтовано роль інформаційно-аналітичних систем і цифрових платформ у підвищенні ефективності управлінських рішень та конкурентоспроможності підприємств у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38228
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEZU_Дзеніс-Леонідов.pdf6,67 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.