Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38275
Title: Особливості адаптації маркетингових інструментів підприємств до кризових умов воєнного стану
Authors: Козлова І. М.
Кондратенко Д. В.
Keywords: адаптивність
воєнний стан
кризовий маркетинг
маркетингові інструменти
патріотичне позиціонування
цифровізація
Issue Date: 2025
Citation: Козлова І. М. Особливості адаптації маркетингових інструментів підприємств до кризових умов воєнного стану / І. М. Козлова, Д. В. Кондратенко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали ХХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 21 листопада 2025 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2025. - С. 234-238.
Abstract: Досліджено адаптацію маркетингових інструментів українських підприємств до умов воєнного стану. Проаналізовано трансформацію маркетингу в ключовий елемент антикризового управління. Систематизовано основні напрями адаптації, включаючи прискорену цифровізацію, зміну маркетингового міксу (4Р) з урахуванням логістичних та етичних обмежень, а також пріоритетність патріотичного позиціонування та емоційного маркетингу. Доведено, що гнучкість та поєднання комерційної ефективності з соціальною місією є необхідною умовою стійкості бізнесу.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38275
Appears in Collections:Статті (МЛІ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.