Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38275
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозлова І. М.-
dc.contributor.authorКондратенко Д. В.-
dc.date.accessioned2025-12-21T10:39:24Z-
dc.date.available2025-12-21T10:39:24Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКозлова І. М. Особливості адаптації маркетингових інструментів підприємств до кризових умов воєнного стану / І. М. Козлова, Д. В. Кондратенко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали ХХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 21 листопада 2025 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2025. - С. 234-238.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38275-
dc.description.abstractДосліджено адаптацію маркетингових інструментів українських підприємств до умов воєнного стану. Проаналізовано трансформацію маркетингу в ключовий елемент антикризового управління. Систематизовано основні напрями адаптації, включаючи прискорену цифровізацію, зміну маркетингового міксу (4Р) з урахуванням логістичних та етичних обмежень, а також пріоритетність патріотичного позиціонування та емоційного маркетингу. Доведено, що гнучкість та поєднання комерційної ефективності з соціальною місією є необхідною умовою стійкості бізнесу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectадаптивністьuk_UA
dc.subjectвоєнний станuk_UA
dc.subjectкризовий маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.subjectпатріотичне позиціонуванняuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.titleОсобливості адаптації маркетингових інструментів підприємств до кризових умов воєнного стануuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.