Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38275
Назва: Особливості адаптації маркетингових інструментів підприємств до кризових умов воєнного стану
Автори: Козлова І. М.
Кондратенко Д. В.
Теми: адаптивність
воєнний стан
кризовий маркетинг
маркетингові інструменти
патріотичне позиціонування
цифровізація
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Козлова І. М. Особливості адаптації маркетингових інструментів підприємств до кризових умов воєнного стану / І. М. Козлова, Д. В. Кондратенко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали ХХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 21 листопада 2025 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2025. - С. 234-238.
Короткий огляд (реферат): Досліджено адаптацію маркетингових інструментів українських підприємств до умов воєнного стану. Проаналізовано трансформацію маркетингу в ключовий елемент антикризового управління. Систематизовано основні напрями адаптації, включаючи прискорену цифровізацію, зміну маркетингового міксу (4Р) з урахуванням логістичних та етичних обмежень, а також пріоритетність патріотичного позиціонування та емоційного маркетингу. Доведено, що гнучкість та поєднання комерційної ефективності з соціальною місією є необхідною умовою стійкості бізнесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/38275
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.