Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 3291-3300 зі 3426 (час пошуку: 0.077 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2025Contemporary concepts of organization theory: program of the course for students of all specialties of the third (educational and scientific) levelGruzina I.
2025Leadership in a Changing Environment: program of the course for students of all specialties of the third (educational and scientific) levelDruhova O.
2025Використання підприємством AGILE методології в стратегуванні в умовах економіки враженьЯстремська О. О.
2014Робоча програма навчальної дисципліни " Маркетинг промислового підприємства" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняБорисенко М. А.; Гронь О. В.; Борисенко М. А.; Гронь А. В.; Borysenkо М. A.; Gron O. V.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Основи підприємництва та бізнес-культура" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" усіх форм навчанняЛепейко Т. І.; Кривобок К. В.; Сорокіна А. С.; Лепейко Т. И.; Кривобок К. В.; Сорокина А. С.; Lepeyko T. I.; Krivobok K. V.; Sorokina A. S.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Організація і планування виробництва" для студентів напряму підготовки 6.030505 "Управління персоналом і економіка праці" денної форми навчанняВеретенникова Г. Б.; Веретенникова А. Б.; Veretennikova A.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Оплата та нормування праці" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" усіх форм навчанняЛепейко Т. І.; Нечипорук О. В.; Лепейко Т. И.; Lepeyko T. I.; Nechyporuk O. V.
2025Інтеграція маркетингових інструментів у стратегію підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах цифрової трансформаціїКотельникова Ю. М; Антоненко М. В.
2025Дослідження процесів цифровізації вітчизняних страхових послуг в сучасних умовахХолодний Г. О.; Антоненко О. І.
2025Інноваційні підходи до організації маркетингової діяльності в умовах цифрової трансформаціїКотельникова Ю. М; Косогова В. О.