Статті (МБА) : [660] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 341 до 360 з 660
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Cутність дефініції «культура» в крос-культурному менеджментіБлизнюк Т. П.
2019Обгрунтування теоретичних засад зв'язку організаційної культури та стратегії підприємстваЛепейко Т. І.; Баркова К. О.
2018Організаційна культура як похідна впливу глобалізації на формування конкурентної стратегії розвиткуПолюхович М. В.; Баркова К. О.
2019Розрахунок інтегрального показника забезпечення інформаційного процесу управління промисловим підприємствомЩербак А. М.; Shcherbak A. M.
2019Функції менеджменту та їх роль в управлінні інноваціямиЧерноіванова Г. С.; Миронова О. М.; Черноиванова А. С.; Миронова О. Н.; Chernoivanova H. S.; Myronova O. M.
2019Особливості управління інноваційною працею в івент-проектахЧерноіванова Г. С.; Черноиванова А. С.; Chernoivanova H. S.
2018Методологія оцінювання інноваційних компетентностей управлінських фахівців на основі факторів, що формують складно структуровану системуЧерноіванова Г. С.; Черноиванова А. С.; Chernoivanova H. S.
2019Decline and current situation of Panasonic, a Japanese electronics companyHiguchi T.; Хігучі Т.; Хигучи Т.
2019Формалізація поняття «партнерські відносини» видавничо-поліграфічних підприємствПушкар О. І.; Андрющенко Т. Ю.; Пушкарь А. И.; Pushkar O. I.; Andriushchenko T. Y.
2019Методи оцінки ефективності систем управління взаємовідносинамиПушкар О. І.; Андрющенко Т. Ю.; Пушкар А. И.; Pushkar O. I.; Andriushchenko T. Y.
2019Management of consumer behaviour based on the effect of odd pricing techniqueOmarov E. Sh.; Sandal Jan-U.; Омаров Е. Ш.; Сандал Ж.-Ю.; Омаров Э. Ш.; Сандал Ж.-Ю.
2019Основні методичні підходи до оцінювання вартості промислових підприємствНечипорук О. В.; Nechyporuk O. V.
2019Економічна сутність поняття «Інвестиційна привабливість підприємства»Нечипорук О. В.; Nechyporuk O. V.
2019Основні підходи до класифікації заходів івент-менеджментуНемашкало К. Р.; Томанек М.; Nemashkalo K. R.; Tomanek М.
2018Оцінка мотивів праці на підприємстві як засіб вибору мотиваційного механізму управлінняНемашкало К. Р.; Nemashkalo K. R.
2019Features of marketing activity in the smartphone marketMyronova O. M.; Миронова О. М.; Миронова О. Н.
2019The new product introduction process as a managerial activityMyronova O. M.; Миронова О. М.; Миронова О. Н.
2019Аналіз сучасних підходів до мотивації персоналуМельник А. О.; Melnyk A. O.
2019Modern problems of the branding: basic concepts, essenceMaistrenko O. V.; Майстренко О. В.
2019Application of the aprilane return method for administration of adninistrative decisions under assessment of risksMaistrenko O. V.; Майстренко О. В.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 341 до 360 з 660