Просмотр собрания по группе - Тема consumer

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 24  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Brand strength based on realistic and emotional features and strategy of managing itIastremska O.
2021Brand strength based on realistic and emotional features and strategy of managing itIastremska O.
2023Consumer behavior: work program of the educational discipline for students of specialty 075 "Marketing" of the educational program "Marketing" of the first (bachelor’s) levelBoiko N. О.
2023Consumer-Management: program of the course for students of higher education of specialty 073 "Management" of the study programme "Logistics" of the first (bachelor) levelPasko M. I.
2021Customer Dominant Logic (CDL): Features of Supplier Involvement in Customer Ecosystems in E-CommerceDemchenko H.
2023Design as a key factor in brand building: value congruence and brand identity through designMartynenko M.; Lysytsia N.; Martynenko A.; Us M.
2023Design as a key factor in brand building: value congruence and brand identity through designMartynenko M.; Lysytsia N.; Martynenko A.; Us M.
2023International marketing: the program of the course for students of higher education of speciality 292 " International Economic Relations" of the educational program "International Business" of the first (bachelor's) levelGron O. V.
2022Marketing activity of business: globalization focusDybach I.; Pankova K.
2023Marketing: program of the course for applicants of higher education in specialty 073 “Management” of the study programme “Logistics” of the first (bachelor) levelGrynevych L. V.; Lysytsia N. M.; Boiko N. O.
2022Marketing: work program of the educational discipline for students of specialty 051 "Economics" of the educational program "International Economics" of the first (bachelor’s) levelBoiko N. О.
2018Protection of property interests of consumers: work syllabus for students of all specialties of the second (master's) levelAchkasova S. A.; Ачкасова С. А.
2022Value- based marketing in education as the badis for innovative educational technologiesLysytsia N. M.
2017Відмінності та розбіжності щодо пацієнта, споживача, клієнта медичних послуг.Пасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2018Захист майнових інтересів споживачів: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняАчкасова С. А.; Achkasova S. A.
2020Концепція маркетингу взаємовідносин у сфері туристичних послугШеремет Д. А.
2014Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Промисловий маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" спеціалізації "Логістика" заочної форми навчанняРуденко Г. Р.; Руденко А. Р.; Rudenko H. R.
2019Особенности развития экологического маркетинга на предприятиях УкраиныАстахова И. Э.; Астахова І. Е.; Astakhova I. E.
2020Особливості споживчої поведінки у туризміСлєпакова К. І.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Економіка машинобудівної галузі" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" усіх форм навчанняПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O. V.