Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Тема consumer
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1 по 20 из 24
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2021
Brand strength based on realistic and emotional features and strategy of managing it
Iastremska O.
2021
Brand strength based on realistic and emotional features and strategy of managing it
Iastremska O.
2023
Consumer behavior: work program of the educational discipline for students of specialty 075 "Marketing" of the educational program "Marketing" of the first (bachelor’s) level
Boiko N. О.
2023
Consumer-Management: program of the course for students of higher education of specialty 073 "Management" of the study programme "Logistics" of the first (bachelor) level
Pasko M. I.
2021
Customer Dominant Logic (CDL): Features of Supplier Involvement in Customer Ecosystems in E-Commerce
Demchenko H.
2023
Design as a key factor in brand building: value congruence and brand identity through design
Martynenko M.
;
Lysytsia N.
;
Martynenko A.
;
Us M.
2023
Design as a key factor in brand building: value congruence and brand identity through design
Martynenko M.
;
Lysytsia N.
;
Martynenko A.
;
Us M.
2023
International marketing: the program of the course for students of higher education of speciality 292 " International Economic Relations" of the educational program "International Business" of the first (bachelor's) level
Gron O. V.
2022
Marketing activity of business: globalization focus
Dybach I.
;
Pankova K.
2023
Marketing: program of the course for applicants of higher education in specialty 073 “Management” of the study programme “Logistics” of the first (bachelor) level
Grynevych L. V.
;
Lysytsia N. M.
;
Boiko N. O.
2022
Marketing: work program of the educational discipline for students of specialty 051 "Economics" of the educational program "International Economics" of the first (bachelor’s) level
Boiko N. О.
2018
Protection of property interests of consumers: work syllabus for students of all specialties of the second (master's) level
Achkasova S. A.
;
Ачкасова С. А.
2022
Value- based marketing in education as the badis for innovative educational technologies
Lysytsia N. M.
2017
Відмінності та розбіжності щодо пацієнта, споживача, клієнта медичних послуг.
Пасько М. І.
;
Пасько М. И.
;
Pasko M. I.
2018
Захист майнових інтересів споживачів: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Ачкасова С. А.
;
Achkasova S. A.
2020
Концепція маркетингу взаємовідносин у сфері туристичних послуг
Шеремет Д. А.
2014
Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Промисловий маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" спеціалізації "Логістика" заочної форми навчання
Руденко Г. Р.
;
Руденко А. Р.
;
Rudenko H. R.
2019
Особенности развития экологического маркетинга на предприятиях Украины
Астахова И. Э.
;
Астахова І. Е.
;
Astakhova I. E.
2020
Особливості споживчої поведінки у туризмі
Слєпакова К. І.
2014
Робоча програма навчальної дисципліни "Економіка машинобудівної галузі" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" усіх форм навчання
Птащенко О. В.
;
Птащенко Е. В.
;
Ptashchenko O. V.