Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Тема маркетингова інформація
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1 по 13 из 13
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2012
Безрук Р. І. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Безрук Р. І.
2021
Моніторинг ефективності використання маркетингового потенціалу підприємства в умовах мінливої економічної політики
Пономаренко О. О.
;
Лісна І. Ф.
;
Пивавар І. В.
2012
Організація соціально орієнтованих маркетингових досліджень
Семеренська А. А.
;
Склярова І. С.
2021
Основні заходи підвищення маркетингового потенціалу підприємства
Пономаренко О. О.
;
Лісна І. Ф.
2012
Особливості маркетингових досліджень світових ринків
Котиш О. М.
;
Сметана В. А.
;
Котиш О. М.
;
Сметана В. А.
;
Kotysh O. M.
;
Smetana V. A.
2012
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ НА МАЛОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
Носова І. В.
2021
Оцінка маркетингового потенціалу підприємства та обґрунтування заходів з його підвищення
Пономаренко О. О.
;
Пивавар І. В.
;
Лісна І. Ф.
2013
Практичні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг у банківській сфері" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчання
Бихова О. М.
;
Быхова Е. М.
;
Bykhova O. M.
2023
Психологія споживачів в маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня
Панчук А. С.
2012
РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В ПІДВИЩЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Криштоп Н. А.
2021
Роль інформаційного забезпечення інноваційних рішень в маркетинговій діяльності
Ус М.
2014
Управління маркетинговими дослідженнями зовнішніх ринків підприємства
Зубченко Є. А.
;
Зубченко Е. А.
;
Zubchenko E. A.
2018
Інформація – стратегічний ресурс маркетингової інформаційної системи підприємства
Коюда В. О.
;
Коюда В. А.
;
Koiuda V. O.