Просмотр собрания по группе - Тема маркетингова інформація

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 13 из 13
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012Безрук Р. І. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАБезрук Р. І.
2021Моніторинг ефективності використання маркетингового потенціалу підприємства в умовах мінливої економічної політикиПономаренко О. О.; Лісна І. Ф.; Пивавар І. В.
2012Організація соціально орієнтованих маркетингових дослідженьСемеренська А. А.; Склярова І. С.
2021Основні заходи підвищення маркетингового потенціалу підприємстваПономаренко О. О.; Лісна І. Ф.
2012Особливості маркетингових досліджень світових ринківКотиш О. М.; Сметана В. А.; Котиш О. М.; Сметана В. А.; Kotysh O. M.; Smetana V. A.
2012ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ НА МАЛОМУ ПІДПРИЄМСТВІНосова І. В.
2021Оцінка маркетингового потенціалу підприємства та обґрунтування заходів з його підвищенняПономаренко О. О.; Пивавар І. В.; Лісна І. Ф.
2013Практичні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг у банківській сфері" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчанняБихова О. М.; Быхова Е. М.; Bykhova O. M.
2023Психологія споживачів в маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняПанчук А. С.
2012РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В ПІДВИЩЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВКриштоп Н. А.
2021Роль інформаційного забезпечення інноваційних рішень в маркетинговій діяльностіУс М.
2014Управління маркетинговими дослідженнями зовнішніх ринків підприємстваЗубченко Є. А.; Зубченко Е. А.; Zubchenko E. A.
2018Інформація – стратегічний ресурс маркетингової інформаційної системи підприємстваКоюда В. О.; Коюда В. А.; Koiuda V. O.