Просмотр собрания по группе - Тема маркетингове управління

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 13 из 13
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Визначення цілей маркетингового управління для прогнозування розвитку кафедри в закладах вищої освітиКравченко Г. Ю.; Мовмига Н. Є.
2017Маркетинг і логістика освітніх послугРябова З. В.
2013Маркетингове управління діяльністю промислового підприємства в умовах глобалізаціїБерезовський К. М.; Березовский К. М.; Berezovsky K. M.
2016Маркетингове управління загальноосвітнім навчальним закладомРябова З. В.
2017Маркетингове управління та його інструментарій на сучасному виробничому підприємствіКір'ян О. І.; Кір'ян І. С.; Кирьян Е. И.; Кирьян И. С.; Kir'yan O. I.; Kir'yan I. S.
2013МЕТОДИЧНЕ СУПРОВОДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМКалашнікова Ю. С.
2015Організація маркетингового управління діяльністю підприємств машинобудівного кластера в умовах глобалізації: монографіяЛепейко Т. І.; Пилипенко А. А.; Пушкар О. І.; Березовський К. М.; Попов О. В.; Лепейко Т. И.; Пушкарь А. И.; Березовский К. М.; Попов А. В.; Lepeyko T. I.; Pylypenko A. A.; Pushkar O. I.; Berezovsky K. M.; Popov О. V.
2015Організація маркетингового управління діяльністю підприємств машинобудівного кластера в умовах глобалізації: монографіяЛепейко Т. І.; Пилипенко А. А.; Пушкар О. І.; Березовський К. М.; Попов О. В.; Лепейко Т. И.; Пушкарь А. И.; Березовский К. М.; Попов А. В.; Lepeyko T. I.; Pylypenko A. A.; Pushkar O. I.; Berezovsky K. M.; Popov О. V.
2015Організація маркетингового управління діяльністю підприємств машинобудівного кластера в умовах глобалізації: монографіяЛепейко Т. І.; Пилипенко А. А.; Пушкар О. І.; Березовський К. М.; Попов О. В.; Лепейко Т. И.; Пушкарь А. И.; Березовский К. М.; Попов А. В.; Lepeyko T. I.; Pylypenko A. A.; Pushkar O. I.; Berezovsky K. M.; Popov О. V.
2018Сучасні засоби маркетингу в конкурентній боротьбі промислових підприємствПаляничка Є. М.
2022Управління безпекою маркетингової діяльності: обліково-аналітичне та організаційне забезпеченняПилипенко А. А.
2015Управління процесами взаємодії підприємств у каналах збуту в умовах глобалізаціїШталь Т. В.; Савицька Н. Л.; Доброскок Ю. Б.
2022Формування обліково-інформаційного та аналітичного забезпечення маркетингового управління розвитком підприємстваПилипенко А. А.; Тирінов А. В.