Просмотр собрания по группе - Тема маркетинговий комплекс

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 8 из 8
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019International Marketing B2C: a work program for students of all the specialties of the second (master) levelLysytsia N. M.; Лисиця Н. М.; Лисица Н. М.
2017Комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингуПтащенко О. В.
2021Маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 292 "Міжнародні економічні відносини" першого (бакалаврського) рівняПтащенко О. В.
2013Маркетингова складова товарної політики підприємстваЧерепаха Є. В.
2013Основні елементи товарної політики підприємства у сучасних умовахСкрипник О. О.
2017Роль глобального маркетингу в організації міжнародного бізнесуШталь Т. В.; Козуб В. О.
2013Сутність і призначення бренда в умовах ринкової економікиТесленко Ю. А.
2020Формування маркетингового комплексу забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємстваЄресько Д. О.