Просмотр собрания по группе - Тема маркетинговые коммуникации

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 20
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Використання інструментів маркетингових комунікацій в Інтернет просторі вищими навчальними закладами УкраїниМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V. Y.
2017Маркетинг інновацій: ділові ігри та кейси для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняМажник Л. О.; Демченко Г. В.; Мажник Л. А.; Демченко А. В.; Mazhnyk L. O.; Demchenko G. V.
2018Маркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняТімонін О. М.; Небилиця О. А.; Демченко Г. В.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Демченко А. В.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.; Demchenko G. V.
2015Маркетинговий аналіз зовнішніх ринків в експортній діяльності підприємстваГриценко В. І.; Гриценко В. И.; Gritsenko V. I.
2017Маркетингові комунікації в туристичній діяльності : робоча програма для студентів спеціальності 242 "Туризм" другого (магістерського) рівняАлдошина М. В.; Кравцова А. В.; Алдошина М. В.; Кравцова А. В.; Aldoshyna M. V.; Kravtsova A. V.
2015Менеджмент: формування компетентностей на основі тренінгів : навчально-практичний посібникГриньова В. М.; Пасько М. І.; Заславська К. А.; Петренко О. О.; Яндола К. О.; Гринева В. Н.; Пасько М. И.; Заславская Е. А.; Петренко А. А.; Яндола К. А.; Gryneva V. M.; Pasko M. I.; Zaslavskaya K. A.; Petrenko O. O.; Yandola K. O.
2015Організаційно-економічний механізм підвищення ефективності міжнародної рекламної діяльностіЛогвінова П. А.
2019Особливості брендингу закладу вищої освіти на ринку освітніх послугАлдошина М. В.; Стрижак О. О.; Aldoshyna M. V.; Stryzhak O. O.
2019Подієвий маркетинг як інструмент просування брендуКінас І. О.; Майстренко О. В.; Кинас И. А.; Kinas I. O.
2019Подієвий маркетинг як інструмент підвищення лояльності споживачівКінас І. О.; Кинас И. А.; Kinas I. O.
2017Роль маркетинга в корпоративном управленииВеликая Е. Ю.; Велика О. Ю.; Velikaya О. Y.
2014РОЛЬ МАРКЕТИНГОВЫХ КОММУНИКАЦИЙ В ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯНгуен Т. Л.
2014СОВРЕМЕННЫЕ МЕТОДЫ ПРОДВИЖЕНИЯ ТОВАРОВБутаев А. М.
2016Сучасні методи просування туристичного оператора на ринкуАлдошина М. В.; Aldoshyna M. V.
2018Удосконалення комунікаційної політики підприємстваСлюсарєва Л. А.; Костіна О. М.; Слюсарева Л. А.; Костина О. Н.; Sliusarieva L. A.; Kostina O. M.
2012Формирование системы показателей оценки маркетинговых коммуникаций предприятияПолякова Я. А.; Полякова Я. О.; Polyakova Y. O.
2014Формування комплексу маркетингових комунікацій у зовнішньоекономічній діяльності підприємстваТкач В. Ю.; Tkach V. Y.
2014Формування комунікаційної політики підприємства на зовнішньому ринкуЗягун А. М.; Zjagun A. M.
2012Формування рекламного бюджету підприємства в процесі маркетингових комунікаційПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2018Інтернет-маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій та складова комерційної діяльності підприємстваУс М. І.; Ус М. И.; Us M.