Просмотр собрания по группе - Тема маркетингові стратегії

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 10 из 10
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Аналітичне підґрунтя формування механізму взаємодії суб’єктів торгівельного підприємства у маркетингових каналахПіддубний І. О.; Шталь Т. В.; Доброскок Ю. Б.
2023Види маркетингових стратегій на міжнародному ринкуЛитвиненко А. О.; Леонтьєва В. С.
2021Маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 292 "Міжнародні економічні відносини" першого (бакалаврського) рівняПтащенко О. В.
2015Організаційно-економічний механізм підвищення ефективності міжнародної рекламної діяльностіЛогвінова П. А.
2022Проблематика «зелених» практик у сфері гостинностіІвашура А. А.; Протасенко О.
2022Проблеми та перспективи сталості індустрії гостинностіЛогвінков С. М.; Борисенко О. М.
2022Система фермерство – гостинність як інноваційна модельІвашура А. А.
2023Стратегічний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняПанчук А. С.
2019Стратегічний інструментарій міжнародного маркетингуАфанасьєва О. М.; Птащенко О. В.
2021Управління маркетингом і збутом : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми «Бізнес-адміністрування» другого (магістерського) рівняКінас І. О.