Просмотр собрания по группе - Заголовки

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 4314 по 4333 из 24311 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Благодійність у Харкові в ХІХ століттіБаличева Л. В.
2016Блог та e-mail як жанр інтернет-комунікації. Лінгвістичні особливості реалізації комунікативних стратегійКоваленко О. Ю.
2016Блог та e-mail як жанр інтернет-комунікації. Лінгвістичні особливості реалізації комунікативних стратегій.Коваленко О. Ю.
2019Блокчейн: математичні проблеми та застосунки: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 125 “Кібербезпека” другого (магістерського) рівняШматко О. В.
2023Блокчейн: основи та приклади використання: робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівняДолгова Н. Г.
2018Боргова безпека України: теоретичні засади, стан, перспективиМеренкова Л. О.
2018Боргова безпека України: теоретичні засади, стан, перспективиМеренкова Л. О.
2019Боргова безпека України: теоретичні засади, індикатори оцінювання, сучасний станМеренкова Л. О.
2017Боргові зобов’язання як денотат грошових знаківКоннова Н. О.
2019Боротьба з контрабандою як один із методів забезпечення митної безпеки державиНайденко О. Є.; Рєзнікова Є. С.
2014БОРОТЬБА ЗІ ЗЛОЧИННІСТЮ В БАНКІВСЬКІЙ СФЕРІ В'ЄТНАМУНгуєн Т. Х.
2013БОРЬБА С TREATY-SHOPPING КАК С ОДНОЙ ИЗ ФОРМ ЗЛОУПОТРЕБЛЕНИЯ НАЛОГОВЫМИ СОГЛАШЕНИЯМИГайдерова Н. А.
2013БОРЬБА С УКЛОНЕНИЕМ ОТ НАЛОГООБЛОЖЕНИЯ ПРИ ПОМОЩИ ОФШОРНЫХ ТЕРРИТОРИЙ КАК ЭЛЕМЕНТ СИСТЕМЫ ПРОТИВОДЕЙСТВИЯ ОТМЫВАНИЮ ДЕНЕЖНЫХ СРЕДСТВ, ПОЛУЧЕННЫХ ПРЕСТУПНЫМ ПУТЕМПетухова Н. В.
2023Бренд підприємства та формування його стратегії в умовах економіки враженьЯстремська О. О.
2012БРЕНД ТА БРЕНДИНГ У СУЧАСНОМУ МАРКЕТИНГУНегунов О. В.
2022Бренд як інструмент створення конкурентних переваг міжнародних компанійКозуб В. О.; Кандзюба Є. Р.
2022Бренд-активізм: фактори вибору брендів споживачами під час війни в УкраїніЛаріна К. В.; Чернишова А. А.
2020Бренд-бук як напрям маркетингових комунікацій підприємстваДемченко Г. В.
2023Бренд-комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівняЛаріна К. В.
2023Бренд-комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівняЛаріна К. В.