Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Заголовки
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 8879 по 8898 из 24430
< назад
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2018
Маркетинговий менеджмент: робоча програма для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» другого (магістерського) рівня
Грузіна І. А.
;
Василик С. К.
;
Кінас І. О.
;
Грузина И. А.
;
Кинас И. А.
;
Gruzina I. A.
;
Vasilik S. K.
;
Kinas I. O.
2023
Маркетинговий менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня
Гриневич Л. В.
2021
Маркетинговий підхід до управління в підприємництві
Перерва І. М.
;
Кінас І. О.
2023
Маркетинговий підхід у дослідженні привабливості ринку землі в Україні
Благун І. І.
;
Гриневич Л. В.
2023
Маркетинговий підхід щодо визначення та формування навчальної мотивації студентів
Астахова І. Е.
2020
Маркетинговий інструментарій в управлінні взаємовідносинами підприємства
Дзеніс В. О.
;
Ус М. І.
2017
Маркетингово-моніторинговий супровід розвитку професійної компетентності керівника нової української школи
Рябова З. В.
2017
Маркетинговое обеспечение внешнеэкономической деятельности предприятия
Рузметова М. З.
;
Ruzmetova M. Z.
2013
МАРКЕТИНГОВЫЕ СТРАТЕГИИ ПРЕДПРИЯТИЯ
Липовецкая А. П.
2016
Маркетинговый подход в формировании конкурентных преимуществ предприятия
Астахова И. Э.
;
Астахова І. Е.
;
Astakhova I. E.
2013
МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ МІЖНАРОДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Імнадзе І. Н.
2017
Маркетингові дослідження : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
;
Селезньова К. В.
;
Ус М. И.
;
Селезнева К. В.
;
Us M. I.
;
Selezneva K. V.
2017
Маркетингові дослідження : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
;
Ус М. И.
;
Us M.
2021
Маркетингові дослідження : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2019
Маркетингові дослідження : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2016
Маркетингові дослідження напрямків діяльності підприємства на зарубіжних ринках
Жосан Г. В.
;
Трухачова К. В.
;
Зима О. Г.
2012
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІЗ СПОЖИВАЧА РИНКУ ПОСЛУГ
Кісільова Т. Л.
2018
Маркетингові дослідження. Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2014
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКА ТА НЕОБХІДНІСТЬ
Половка К. О.
2021
Маркетингові комунікації : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.