Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18009
Title: Маркетинг : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Other Titles: Маркетинг : рабочая программа для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) уровня
Marketing : syllabus for Bachelor's (first) degree students of speciality 075 "Marketing"
Authors: Рубан В. В.
Рубан В. В.
Ruban V. V.
Keywords: маркетинг
маркетингові дослідження
товар
ціна
попит
ринок
стратегія
маркетинг
маркетинговые исследования
товар
цена
спрос
рынок
стратегия
marketing
marketing research
product
price
demand
market
strategy
Issue Date: 2017
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Маркетинг. Робоча програма для студ. спец. 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / укл. В. В. Рубан; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (802 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. - 56 с. - Загол. з титул. екрану.
Abstract: Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій і семінарських (практичних) занять, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни, літературу щодо вивчення програмного матеріалу дисципліни, наведено систему оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня.
Представлен тематический план учебной дисциплины и ее содержание по модулям и темам. Помещены планы лекций и семинарских (практических) занятий, профессиональные компетентности, которыми должен владеть студент после изучения дисциплины, литературу по изучению программного материала дисциплины, приведена система оценки знаний студентов. Рекомендовано для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) уровня.
The thematic plan of the academic discipline and its contents are presented according to the modules and themes. Plans of lectures and seminars (practical studies), professional competences that students must have after studying the academic discipline, literature for studying the syllabus material, the system of evaluation of students' knowledge are given. For Bachelor's (first) degree students of speciality 075 "Marketing".
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18009
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017 81-ЕВ Рубан В. В..pdf781,55 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.