Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18009
Назва: Маркетинг : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Інші назви: Маркетинг : рабочая программа для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) уровня
Marketing : syllabus for Bachelor's (first) degree students of speciality 075 "Marketing"
Автори: Рубан В. В.
Рубан В. В.
Ruban V. V.
Теми: маркетинг
маркетингові дослідження
товар
ціна
попит
ринок
стратегія
маркетинг
маркетинговые исследования
товар
цена
спрос
рынок
стратегия
marketing
marketing research
product
price
demand
market
strategy
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Маркетинг. Робоча програма для студ. спец. 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / укл. В. В. Рубан; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (802 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. - 56 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій і семінарських (практичних) занять, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни, літературу щодо вивчення програмного матеріалу дисципліни, наведено систему оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня.
Представлен тематический план учебной дисциплины и ее содержание по модулям и темам. Помещены планы лекций и семинарских (практических) занятий, профессиональные компетентности, которыми должен владеть студент после изучения дисциплины, литературу по изучению программного материала дисциплины, приведена система оценки знаний студентов. Рекомендовано для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) уровня.
The thematic plan of the academic discipline and its contents are presented according to the modules and themes. Plans of lectures and seminars (practical studies), professional competences that students must have after studying the academic discipline, literature for studying the syllabus material, the system of evaluation of students' knowledge are given. For Bachelor's (first) degree students of speciality 075 "Marketing".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18009
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2017 81-ЕВ Рубан В. В..pdf781,55 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.