Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21889
Название: Вплив репутації на діяльність кампанії
Авторы: Поклонська Л. С.
Ключевые слова: ділова репутація
імідж
негативна ділова репутація
позитивна ділова репутація
управління діловою репутацією
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Поклонська Л. С. Вплив репутації на діяльність кампанії / Л. С. Поклонська // Сучасні проблеми управління підприємствамит: теорія та практика: матеріали міжнар. науково-практ. конф., 18–19 бер. 2019 р. : тези допов. - Х.: ФОП Панов А. М., 2019. – С. 142–143.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто, які кроки необхідно зробити кампанії для побудови фундаменту іміджу і репутації. Проаналізовано основні контактні, цільові «репутаційні аудиторій впливу». Розглянуто основні етапи формування ділової репутації для організацій різних сфер діяльності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21889
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези_Поклонська.pdf1,19 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.