Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22354
Назва: Project-based language learning with technology: creativity and autonomy of learners
Автори: Bezugla I. V.
Petrenko V. O.
Теми: pedagogical technology
project pedagogy
autonomy
creativity
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Bezugla I. Project-based language learning with technology: creativity and autonomy of learners / І. Bezugla, V. Petrenko // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 30-31 трав. 2019 р. : тези доповідей. – Х.: ДІСА ПЛЮС, 2019. - С. 293-294.
Короткий огляд (реферат): The article highlights the problem of many methods that can contribute to the autonomy and creativity of students, in particular, project pedagogy, which has become an everyday practice in higher education, especially in the study of a foreign language. Autonomy and creativity are investigated as an important component in the formation of foreign language competence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22354
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bezugla_Petrenko_tezy_kuznets_2019_bib_2.pdf106,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.