Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22491
Title: Удосконалення управління формуванням прибутку автотранспортного підприємства
Authors: Велика О. Ю.
Засуха Г.
Keywords: прибуток
класифікація
управління формуванням прибутку
зовнішні та внутрішні фактори
автотранспортне підприємство
Issue Date: 2019
Citation: Велика О. Удосконалення управління формуванням прибутку автотранспортного підприємства [Електронний ресурс] / О. Велика, Г. Засуха // Development Management. – 2019. – № 3 (17). – С. 1–9. – Режим доступу до журн. : https://businessperspectives.org/images/pdf/applications/publishing/templates/article/assets/12486/DM_2019_03_Velyka.pdf
Abstract: Основною метою та кінцевим результатом функціонування будь-якого підприємства є прибуток. На основі аналізу підходів до сутності та класифікації прибутку підприємства запропоновано її удосконалену класифікацію, яка носить комплексний характер. Для удосконалення управління формуванням прибутку автотранспортного підприємства і встановлення основних факторів, що впливають на розмір його прибутку, був проведений аналіз техніко-економічних показників, аналіз показників прибутковості та SWOT-аналіз. На основі отриманих результатів була складена анкета та проведено анкетування керівників та спеціалістів підприємства, що дозволило встановити фактори, які мають найбільший вплив на діяльність автотранспортного підприємства з розподілом їх на зовнішні та внутрішні. Також дослідження було доповнено факторним аналізом прибутку підприємства, який дозволив встановити основні показники, що потребують першочергової уваги при управлінні формуванням прибутку автотранспортного підприємства.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22491
Appears in Collections:Статті (МЛІ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.