Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22491
Назва: Удосконалення управління формуванням прибутку автотранспортного підприємства
Автори: Велика О. Ю.
Засуха Г.
Теми: прибуток
класифікація
управління формуванням прибутку
зовнішні та внутрішні фактори
автотранспортне підприємство
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Велика О. Удосконалення управління формуванням прибутку автотранспортного підприємства [Електронний ресурс] / О. Велика, Г. Засуха // Development Management. – 2019. – № 3 (17). – С. 1–9. – Режим доступу до журн. : https://businessperspectives.org/images/pdf/applications/publishing/templates/article/assets/12486/DM_2019_03_Velyka.pdf
Короткий огляд (реферат): Основною метою та кінцевим результатом функціонування будь-якого підприємства є прибуток. На основі аналізу підходів до сутності та класифікації прибутку підприємства запропоновано її удосконалену класифікацію, яка носить комплексний характер. Для удосконалення управління формуванням прибутку автотранспортного підприємства і встановлення основних факторів, що впливають на розмір його прибутку, був проведений аналіз техніко-економічних показників, аналіз показників прибутковості та SWOT-аналіз. На основі отриманих результатів була складена анкета та проведено анкетування керівників та спеціалістів підприємства, що дозволило встановити фактори, які мають найбільший вплив на діяльність автотранспортного підприємства з розподілом їх на зовнішні та внутрішні. Також дослідження було доповнено факторним аналізом прибутку підприємства, який дозволив встановити основні показники, що потребують першочергової уваги при управлінні формуванням прибутку автотранспортного підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22491
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.