Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22577
Назва: Особливості формування міжнародних конкурентних переваг на підприємствах ресторанного господарства
Автори: Козуб В. О.
Величко К. Ю.
Теми: конкуренція
конкурентні переваги
ринкок ресторанних послуг
підприємства ресторанного господарства
Дата публікації: 2019
Видавництво: ФОП Лібуркіна Л. М.
Бібліографічний опис: Козуб В. О. Особливості формування міжнародних конкурентних переваг на підприємствах ресторанного господарства / В. О. Козуб, К. Ю. Величко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р. – Х. : ФОП Лібуркіна Л. М., 2019. – С. 314–317.
Короткий огляд (реферат): Визначено сутність та особливості конкуренції на ринку ресторанних послуг. Наведено особливості ланцюжка створення цінності для підприємств ресторанного господарства. Систематизовано джерела формування міжнародних конкурентних переваг для підприємств ресторанного господарства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22577
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.