Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23236
Title: Управління люкс-брендами: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівня
Authors: Наумік-Гладка К. Г.
Алдошина М. В.
Keywords: люкс-бренди
інтернет-маркетинг
ексклюзивність
крос-культурні особливості
Issue Date: 2019
Citation: Управління люкс-брендами: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівня / уклад. К. Г. Наумік-Гладка, М. В. Алдошина. – Х. : Вид. ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – 8 с. (Укр. мов.)
Abstract: Навчальна дисципліна «Управління люкс-брендами» сполучає в собі теоретичні знання та практичні навички бренд-менеджменту, а також творчий процес креативного мислення, щодо позиціонування та просування даного типу брендів на світовому ринку.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23236
Appears in Collections:Методичні матеріали (Т)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РПНД__Наумик,Алдошина.pdf846,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.