Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23236
Назва: Управління люкс-брендами: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівня
Автори: Наумік-Гладка К. Г.
Алдошина М. В.
Теми: люкс-бренди
інтернет-маркетинг
ексклюзивність
крос-культурні особливості
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Управління люкс-брендами: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівня / уклад. К. Г. Наумік-Гладка, М. В. Алдошина. – Х. : Вид. ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – 8 с. (Укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): Навчальна дисципліна «Управління люкс-брендами» сполучає в собі теоретичні знання та практичні навички бренд-менеджменту, а також творчий процес креативного мислення, щодо позиціонування та просування даного типу брендів на світовому ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23236
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РПНД__Наумик,Алдошина.pdf846,93 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.