Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25281
Title: Формування структури маркетингового потенціалу промислового підприємства
Authors: Пасько М. І.
Keywords: конкурентоспроможність підприємства
маркетинговий потенціал підприємства
структура маркетингового потенціалу підприємства
Issue Date: 2021
Citation: Пасько М. І. Формування структури маркетингового потенціалу промислового підприємства / М. І. Пасько // Сучасні проблеми управління підприємствами: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., Харків – Торунь, 16 квітня 2021 р. : тези допов. — Днепр: Середняк Т. К., 2021. – С. 103-104
Abstract: Розглянуто теоретичні підходи до формування структури маркетингового потенціалу промислового підприємства, яка має містити вичерпний перелік складових, що розкривають розуміння та сутнісне наповнення маркетингового потенціалу. Запропоновано системний підхід, згідно якого структуру маркетингового потенціалу складають внутрішні та зовнішні ресурси, можливості та спроможності, що спрямовуються на забезпечення конкурентоспроможності підприємства.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25281
Appears in Collections:Статті (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пас_ко_М._Тези.pdf625,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.