Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25281
Назва: Формування структури маркетингового потенціалу промислового підприємства
Автори: Пасько М. І.
Теми: конкурентоспроможність підприємства
маркетинговий потенціал підприємства
структура маркетингового потенціалу підприємства
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Пасько М. І. Формування структури маркетингового потенціалу промислового підприємства / М. І. Пасько // Сучасні проблеми управління підприємствами: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., Харків – Торунь, 16 квітня 2021 р. : тези допов. — Днепр: Середняк Т. К., 2021. – С. 103-104
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні підходи до формування структури маркетингового потенціалу промислового підприємства, яка має містити вичерпний перелік складових, що розкривають розуміння та сутнісне наповнення маркетингового потенціалу. Запропоновано системний підхід, згідно якого структуру маркетингового потенціалу складають внутрішні та зовнішні ресурси, можливості та спроможності, що спрямовуються на забезпечення конкурентоспроможності підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25281
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пас_ко_М._Тези.pdf625,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.