Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27730
Title: Удосконалення управління репутацією підприємства з використанням технологій соціальних мереж
Authors: Мартиненко М. В.
Keywords: управління репутацією підприємства
маркетинг у соціальних мережах
управління поведінкою споживачів
бізнес-процеси підприємства
Issue Date: 2022
Citation: Мартиненко М. В. Удосконалення управління репутацією підприємства з використанням технологій соціальних мереж / М. В. Мартиненко // Innovative educational technologies : European experience and its application in training in economic and management : Scientific and pedagogic internship, Riga, 10 January - 20 February 2022. – Riga : Baltic Research Institute of Transformation Economic Area Problems, 2022. – C. 39-41.
Abstract: Розроблено етапи методичного підходу щодо управління репутацією підприємства з використанням технологій соціальних мереж. Кінцевою метою запропонованого методичного підходу підприємства є: по-перше, створення інформаційного забезпечення реінжинірингу бізнес-процесів, недосконалість яких обумовила виникнення негативних відгуків; по-друге, формалізація і закріплення ефективних моделей бізнес-процесів, завдяки яким підприємство отримує позитивні відгуки. Практичне значення даного методичного підходу полягає в тому, що його впровадження на підприємствах сприятиме покращенню їх репутації на основі застосування технологій маркетингу у соціальних мережах.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27730
Appears in Collections:Статті (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мартиненко М. В.pdf1,71 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.