Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27730
Назва: Удосконалення управління репутацією підприємства з використанням технологій соціальних мереж
Автори: Мартиненко М. В.
Теми: управління репутацією підприємства
маркетинг у соціальних мережах
управління поведінкою споживачів
бізнес-процеси підприємства
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Мартиненко М. В. Удосконалення управління репутацією підприємства з використанням технологій соціальних мереж / М. В. Мартиненко // Innovative educational technologies : European experience and its application in training in economic and management : Scientific and pedagogic internship, Riga, 10 January - 20 February 2022. – Riga : Baltic Research Institute of Transformation Economic Area Problems, 2022. – C. 39-41.
Короткий огляд (реферат): Розроблено етапи методичного підходу щодо управління репутацією підприємства з використанням технологій соціальних мереж. Кінцевою метою запропонованого методичного підходу підприємства є: по-перше, створення інформаційного забезпечення реінжинірингу бізнес-процесів, недосконалість яких обумовила виникнення негативних відгуків; по-друге, формалізація і закріплення ефективних моделей бізнес-процесів, завдяки яким підприємство отримує позитивні відгуки. Практичне значення даного методичного підходу полягає в тому, що його впровадження на підприємствах сприятиме покращенню їх репутації на основі застосування технологій маркетингу у соціальних мережах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27730
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мартиненко М. В.pdf1,71 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.