Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27742
Title: Маркетинг вражень в умовах креативної економіки
Authors: Ус М. І.
Keywords: креативна економіка
маркетинг вражень
емоційний маркетинг
стратегія
Issue Date: 2021
Citation: Ус М. І. Маркетинг вражень в умовах креативної економіки / М. І. Ус // Трансформація соціальних інститутів в інформаційному суспільстві : тези допов. IV конгресу соціологічної асоціації України, м. Харків, 28-29 жовт. 2021 р. – Харків: Соціологічна асоціація України, 2021. – С. 284-286.
Abstract: Визначено сутність маркетингу вражень та його особливості в умовах креативної економіки. Маркетинг вражень може поєднувати велику різноманітність маркетингових інструментів, стратегій і прийомів. Завдяки ним споживачі краще запам'ятовують компанію і інформацію про товар на тлі яскравих вражень. Високий емоційний настрій сприяє довготривалому збереженню отриманого позитивного ефекту і в цілому сприяє підвищенню ефективності діяльності.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27742
Appears in Collections:Статті (М)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.