Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27742
Назва: Маркетинг вражень в умовах креативної економіки
Автори: Ус М. І.
Теми: креативна економіка
маркетинг вражень
емоційний маркетинг
стратегія
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Ус М. І. Маркетинг вражень в умовах креативної економіки / М. І. Ус // Трансформація соціальних інститутів в інформаційному суспільстві : тези допов. IV конгресу соціологічної асоціації України, м. Харків, 28-29 жовт. 2021 р. – Харків: Соціологічна асоціація України, 2021. – С. 284-286.
Короткий огляд (реферат): Визначено сутність маркетингу вражень та його особливості в умовах креативної економіки. Маркетинг вражень може поєднувати велику різноманітність маркетингових інструментів, стратегій і прийомів. Завдяки ним споживачі краще запам'ятовують компанію і інформацію про товар на тлі яскравих вражень. Високий емоційний настрій сприяє довготривалому збереженню отриманого позитивного ефекту і в цілому сприяє підвищенню ефективності діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27742
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ус М.І. Маркетинг вражень в умовах креативної економіки_ .pdf462,26 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.